برترین وب سرویس های درگاه پرداخت

داشتن اطلاعات دقیق می‌تواند شما را در انتخاب بهتر، همراهی کند. در این پست به بررسی برترین وب سرویس های درگاه پرداخت می‌پردازیم

3,674

وب سرویس های پرداخت

وب سرویس درگاه پرداخت یکی از مهم ترین API  های بانکی می باشد. تحولات بوجود آمده در عصر تکنولوژی، بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی روزمره همه ما را تحت تاثیر خودش قرار داده است. یکی از مهمترین نوآوری‌هایی که بعد از ورود اینترنت، در همه کشورها مورد استقبال قرار گرفت، حوزه تجارت و فروش اینترنتی بوده است. حوزه تجارت الکترونیک، جایگاهی است که در آن نیاز به دریافت و پرداخت پول بوجود آمد و این نیاز باعث شد تا تحولات بعدی در حوزه‌های بانکی، پرداخت‌ها و … شکل بگیرند. 

امروزه اپلیکیشن.ها و سایت‌های بیشماری مانند فروشگاه‌های اینترنتی، پرداخت قبوض، خرید سهام و معاملات ارزهای دیجیتالی و …. وجود دارند که در آنها از درگاه‌های پرداخت استفاده می‌شود. این برنامه‌ها همگی برای ایجاد درگاه پرداخت مجبور هستند تا از یک وب سرویس یا API پرداخت در سایت یا اپلیکیشن خود استفاده کنند. شاید به جرات بتوان گفت API های پرداخت، یکی از ۱۰ وب سرویس پرکاربرد در دنیای اپلیکیشن.ها به حساب می‌آیند.

شرکت‌های بسیاری هم تا به حال به ارائه این وب سرویس ها مبادرت کرده اند، که در کیفیت و نوع خدمات کمی با هم متفاوت هستند. اپی اکو، به عنوان اولین API مارکت ایرانی، این افتخار را دارد تا مجموعه متنوعی از این وب سرویس ها را پس از تست عملکرد و اطمینان از سطح امنیتی آنها، به شما عرضه کند. برای آشنایی بیشتر با این وب سرویس ها حتما از سایت اپی اکو بازدید فرمایید. برخی از API های  پرداخت ارائه شده در اپی اکو شامل موارد زیر می‌باشند:

 

وب سرویس بانکی پی – Pay.ir API

ای پی آی بانکی پی یا PAY.IR یکی از ای پی آی های پرداخت معتبر محسوب می.شود که کاربران زیادی از آن در درگاه پرداخت سایت یا اپلیکیشن خود استفاده می‌کنند. این API، سرویس‌های مختلفی همچون سرویس درگاه پرداخت اینترنتی ( IPG )، درگاه پرداخت موبایلی ( MPG )، پرداخت درون برنامه‌ای (SDK)، سرویس تسهیم (تقسیم وجه یک تراکنش به چند حساب)، پرداخت وجه با کیف پول (پرداخت امن و سریع) و سرویس احراز هویت کاربر (oAuth 2) را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 

وب سرویس نکست پی – Nextpay API

ای پی آی نکست پی یک سرویس درگاه پرداخت اینترنتی است. این API از یکی از سه روش پرداخت مستقیم، پرداخت غیر مستقیم و یا پرداخت با لینک برای ارائه سرویس به کاربران خود استفاده می‌کند. از مزایای این وب سرویس، سازگاری آن با تمام پلتفرم‌ها و زبان‌های برنامه نویسی مختلف است.

 

وب سرویس پرداخت درون برنامه‏ای کافه بازار – Cafebazaar API

وب سرویس پرداخت کافه بازار، یک ای پی آی با معماری REST است که به کاربر امکان انجام خودکار برخی از کارهای مدیریت برنامه‌ها و محصولات‌ش را می‌دهد. درخواست‌های این وب سرویس از نوع GET هستند. در این API، کاربر اطلاعات خرید (نام بسته، شناسه محصول یا اشتراک و Token خرید) را ارسال نموده و سرور با یک آبجکت از نوع JSON شامل جزئیات خرید (وضعیت سفارش، Developer Payload و اطلاعات دیگر) به درخواست وی پاسخ می‌دهد.

 

وب سرویس درگاه پرداخت و کیف پول جیب – Jeeb API

وب سرویس جیب یکی از منحصر به فردترین API های درگاه پرداخت  است. با کمک این ای پی آی کاربر علاوه بر ایجاد درگاه پرداخت پول (ریال)، امکان دریافت ارزهای دیجیتالی را با استفاده از درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال، در سایت خود فراهم می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد درگاه آن است که به منظور حفظ ارزش دارایی‌های صاحب کیف و با توجه به نوسانات شدید ارزش کریپتوکارنسی‌ها، ارزهای دیجیتالی دریافت شده در این کیف پول به سرعت به دلار تبدیل شده و در حساب کیف پول کاربر نگهداری می‌شوند.

وب سرویس کیف پول آنلاین پولیتو – Poolito API

وب سرویس کیف پول پولیتو، در حقیقت یک سرویس کیف پول آنلاین است که به توسعه دهنده امکان دسترسی به تمام بخش‌های این نرم افزار را می‌دهد. کاربران این سرویس در هر لحظه از شبانه روز امکان دسترسی به کیف پول خود را داشته و از طریق آن می‌توانند با امنیت کامل تراکنش مالی انجام دهند، قبض پرداخت کنند و از موجودی خود باخبر شوند. از این ای پی آی در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین، کیف پول، پرداخت آنلاین فاکتورها،  عملیات تسویه حساب و … استفاده می‌کنند.

 

وب سرویس استعلام و پرداخت قبض قبضینو – Ghabzino API

ای پی آی قبضینو، یکی از ای پی آی های بسیار کاربری برای استفاده در اپ‌های پرداخت است. با استفاده از این API کاربر می‌تواند تمام قبض‌های خود را استعلام و پرداخت کند. کاربرد این ای پی آی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بانکی، مالی، پرداخت و انتقال وجه و فروشگاهی می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.