اُمنی چنل مارکتینگ (Omni Channel) و نقش آنها در اقتصاد API

4,123

اُمنی چنل چیست؟

اُمنی چنل که گاهی آن را اومنی نیز می نویسند، مدلی جدید از کسب و کار می باشد. API اِکونومی، تحول جدیدی هست که به مدیران این فرصت رو می‌ده تا خودشون رو با بازار پر رونق دیجیتالی، «تطبیق بِدن» و علاوه بر اون می‌تونن موقعیت‌های بی‌نظیر تجاری رو در دنیای دیجیتال بسازن با وجود این اکوسیستم مدرن، تجربیات جدید و فرصت های ویژه‌ای، برای کاربران فراهممی‌شه.  از طرفی تقاضای بالایی برای موبایل، بازاریابی دیجیتالی، اَبَر داده و اشیاء با قابلیت اتصال به اینترنت به وجود میاد که نوع جدیدی از مدلِ کسب و کار رو معرفی میکنه که بهش میگن اُمنی چَنل (Omni Channel)

 

تفکر اُمنی چنل مارکتینگ

اگر برندی می‌خواهد تفکر “اُمنی چنل” داشته باشد، باید تجربه‌ی مشتری را جدی بگیرد. 

اگر شک دارید به نقش رسانه‌های اجتماعی و رابطه‌ی مشتری نگاه کنید.

به یاد بیاورید برندهایی که از شرکت در این فضا سر باز زدند چگونه از دور خارج شدند.

به همان اندازه که انقلاب رسانه‌های اجتماعی به معنی تبادل دو طرفه بود، اومنی چنل هم به معنی دستیابی به کسب و کار اجتماعی است.

اگر فاز اول ایجاد تحول در رابطه با مشتری، پیام‌رسانی و رسانه بود، آینده در دست تحقیق و بررسی محصول، انتخاب و پرداخت است. برندهایی که بتوانند بهترین استفاده را از اومنی چنل ببرند و تمام مشتریان را درک کنند، برنده هستند.

بعد جدیدی از تصمیم گیری و انتخاب مشتریان در راه است. در حالی که در حال گرفتن تصمیم نهایی برای خرید هستند، قیمت، رابطه، سرویس و پیوستگی، همه در نظر گرفته می‌شوند.

اگر فکر می‌کنید که تطابق رنگ و محتوا در سرتاسر دستگاه همان اومنی چنل است، باید به شما بگویم که تجدید نظر کنید.

اگر می‌خواهید در فاز بعدی کسب و کار اجتماعی پیشتاز باشید و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید، پس حالا وقت عمل است.

منبع searchcustomerexperience omnichannel

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.