اینوتکس ۲۰۱۹ همراه با اَپی اِکو

6,978

اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹

حضور اَپی اِکو به عنوان اولین اِی پی آی مارکت ایرانی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با استقبال مخاطبان این حوزه همراه بود. استارتاپ‌ها،شرکت‌های نرم افزاری، شتابدهنده‌ها، بروکرها و منتورهای حاضر در نمایشگاه، به طور تقریبی پذیرای ۸۰۰۰ بازدید کننده از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه بودند. همانطور که انتظار می‌رفت موضوع استارتاپ‌ها در این نمایشگاه عمدتا نرم افزاری و در حیطه خدمات آنلاین بود. شبکه‌سازی و ملاقات حضوری با مخاطبان علاقه‌مند به حوزه استارتاپ، اهداف اصلی شرکت کنندگان را تشکیل می‌داد.

 اَپی اِکو نیز به عنوان اولین پلتفرم عرضه و تقاضای اِی پی آی، بازخورد مثبتی را از توسعه دهندگان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نرم افزاری دریافت کرد. فرصت درآمد زایی از API مارکت اَپی اِکو برای توسعه‌دهنده‌های فری-لنسر و استارتاپ‌های نوپا بسیار جذاب واقع شد و از طرفی استارتاپ‌های بالغ نیز برای ثبت در پلتفرم اَپی اِکو، بسیار پذیرا بودند. از طریق پلتفرم اَپی اِکو  تیم‌های استارتاپی می‌توانند کاهش هزینه و زمان ساخت نرم افزار خود را تا ۸۰٪ محقق سازند. از این رو در نمایشگاه‌ اینوتکس ۲۰۱۹ ، گفتگوی همکاری با تیم‌های مختلف صورت گرفت و اَپی اِکو افتخار همراهی با استارتاپ‌ها و توسعه‌دهنگان جدیدی را خواهد داشت.

 

اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹

اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹

اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ اینوتکس ۲۰۱۹ اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹

سوالات متداول مخاطبان از اَپی اِکو در اینوتکس ۲۰۱۹ :

 

آیا توسعه دهندگان نرم افزاری می‌توانند از ای پی آی (API) های مورد نیاز بازار، برای ساخت مطلع شوند؟

پاسخ سوال در اینوتکس: بله. هدف اَپی اِکو در قسمت ارائه دهنده های ای پی آی، انتشار ای پی ای هایی است که تقاضای بیشتری دارند. از این رو با آنالیز نیاز جامعه هدف این اینوتکساطلاعات در اختیار توسعه دهندگانی که جزو همکاران اَپی اِکو هستند، قرار خواهد گرفت. برای پیوستن به «همکاران اَپی اِکو» از طریق فرم موجود در سایت اقدام نمایید.

 

نحوه همکاری اَپی اِکو با شتابدهنده ها و سازمان‌های که نیازمند خدمات مختلف در ابعاد وسیع هستند چگونه است؟

نوع همکاری و سازکار آن در جلسه حضوری به طور کامل بررسی شده و تقاضا نوع انتظارات در این جلسه مطرح خواهد شد. پس از بررسی تمامی موارد، با افتخار، همراه شرکت‌ها، سازمان‌ها و شتاب‌دهنده ها برای شروع یک همکاری بلند مدت خواهیم بود.


آیا تمام اِی پی آی های مورد نیاز توسعه‌دهندگان و استارتاپ‌ها در اَپی مارکتِ  اَپی اِکو به ثبت رسیده است؟

پاسخ سوال در اینوتکس ۲۰۱۹ : طبیعتا اَپی اِکو مانند هر پلتفرم دیگری به مرور تکمیل شده و این تکامل هیچوقت متوقف نخواهد شد. در حال حاضر اَپی اِکو، به طور روزانه آپدیت شده و بسیاری از api های درخواست شده برای ثبت، در قسمت ثبت مستندات و انتشار هستند. بنابراین در صورتی که جستجوی ای پی آی خود را در باکس مربوطه انجام دادید و نتیجه مورد نظر حاصل نشد، کافیست درخواست خود را به ثبت برسانید. کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و پاسخ‌گوی شما بوده و در صورت انتشار ای پی آی مورد نظر شما، اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

هزینه استفاده از API چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ سوال در اینوتکس : به طور کلی Api ها به ۲ دسته رایگان و غیر رایگان تقسیم بندی می‌شوند. Api های غیر رایگان هزینه ای بابت هر فراخوانی دریافت کرده و این هزینه از طرف ارائه کننده تعیین می‌شود. البته با توجه به دریافت هزینه بابت هر فراخوانی، استفاده از Api ها بسیار مقرون به صرفه بوده و کاهش هزینه ساخت نرم افزار و اپلیکیشن تا ۸۰٪ محقق خواهد شد.   

 

آیا دوره‌های آموزشی برای علاقه مندان به حوزه ای پی آی و اقتصاد ای پی ای (API Economy) برگزار می‌شود؟

پاسخ سوال در اینوتکس ۲۰۱۹ : اَپی اِکو در سایت و شبکه‌های اجتماعی فیلم‌های دوبله شده و مطالب مختلفی را در راستای اقتصاد ای پی آی منتشر کرده و عزیزان علاقه مند با دنبال کردن ما، اطلاعات جامعی را دریافت خواهند کرد. همچنین دوره‌های مختلف در قالب همایش و رویداد‌های دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد که از طریق شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.