برای نمایشگاه الکامپ ۹۸ آماده هستید ؟

6,239

نمایشگاه الکامپ یا نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک روی صنایع الکترونیکی، صنایع آی‌تی و صنایع کامپیوتر محور تمرکز دارد. در این نمایشگاه از کشفیات و فناوری‌های جدید رونمایی می‌شود و شرکت کنندگان می‌توانند اطلاعات خوب و جامعی درمورد این بازار به دست آورند.

الکامپ برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با نام نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات برگزار شد که بعد از گذشت حدود یک دهه، مخابرات از آن جدا شد و نمایشگاهی به نام تلکام برای آن برگزار شد و بعد از مدتی برق هم نمایشگاه مستقل خود را برگزار کرد و فقط الکترونیک و کامپیوتر در این نمایشگاه باقی ماندند که در نتیجه این نمایشگاه به نمایشگاه انحصاری الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با نام اختصاری الکامپ تبدیل شد. تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهای بین‌المللی نمکایشگاه‌های تهران مسئول برگزاری این نمایشگاه بود و پس از آن به مدت چند سال، بخش خصوصی مسئول برگزاری این نمایشگاه شد و در حال حاضر چند سال است که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مسئول برگزاری نمایشگاه بین المللی الکامپ است. در سال ۱۳۹۷ بیش از ۴۰۰۰ استارتاپ در الکامپ حضور داشتند و بخش‌‌های جدیدی در آن به وجود آمد. یکی از این بخش‌های جدید «الکام تاکز» بود که در آن جلسات، سخنرانی‌ها و بخش‌های آموزشی مربوط به این حوزه برگزار می‌شد. بخش «الکام ترندز» هم که یکی دیگر از بخش‌های جدید این نمایشگاه است، شامل بخش‌هایی مانند پردازش موازی، هوش مصنوعی و شهر هوشمند است. این نمایشگاه هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

الکامپ بزرگ‌ترین رویداد تجاری بازار محصولات و خدمات الکترونیکی و کامپیوتری ایران است. از اولین برپایی این نمایشگاه در سال ۱۳۶۹، بازیگران مختلف این صنعت در ایران، آخرین دستاوردهای خود در زمینه‌‌ی نرم ‌افزاری و سخت افزاری را هر سال در الکامپ به نمایش می‌گذارند. این رویداد برای علاقه‌مندان و فعلان این حوزه، فرصتی منحصر به فرد را فراهم می‌کند تا درمورد احتمال رابطه‌ی تجاری و فناوری با دیگران مذاکره کننده و کسب و کار خود را تقویت کنند و سهم خود را از این بازار عظیم رو به رشد افزایش دهند. انتظار می‌رود که نمایشگاه الکامپ ۹۸  که از ۲۷ تیر ماه آغاز می‌شود، برای فعالان این حوزه، چه در داخل کشور و چه در خارج، فرصتی استثنائی را فراهم کند تا بتوانند کسب و کار خود را از طریق ایجاد روابط تجاری قوی با همتایان خود تقویت کنند و برای حضور موثر در این بازار عظیم، به ابزار مناسب مجهز شوند. از طرفی الکامپ استارز فرصتی کم‌نظیر برای استارتاپ‌های مختلف بوده تا از طرف شبکه سازی و مواجه شدن با رقبای خود، استراتژی‌های خود را بهبود ببخشند.

اَپی اِکو  نیز در الکامپ ۹۸ حضور داشته و در سالن ۷ روبروی درب اصلی شمالی، پذیرایی شما عزیزان خواهد بود.

 

فرصت‌های نمایشگاه بین المللی الکامپ ۹۸

 

  • فرصتی برای نمایش محصولات و خدمات به بازدید کننندگان و خبرگزاری ها
  • فرصتی مناسب برای همکاری، عقد قرارداد، بازاریابی و برندسازی
  • فرصتی مناسب برای تولید محتوای تصویری و تهیه گزارش
  • به دست آوردن اطلاعات درمورد محصولات پیشرفته و تولیدکنندگان بزرگ.
  • فرصتی عالی برای  علاقه مندان به دنیای فناوری
  • شبکه سازی و تیم سازی برای استارتاپ‌های نوپا
  • آشنایی با تلکنولوژی و فناوری‌های جدید 
  • فرصت‌های شغلی
  • شرکت در مباحث و گفتگوهای الکامپ تاکز
  • شناخت بشتر بازیگران صنعت و رقیبان
  • فرصتی برای تحقیق بازار و شناسایی بیشتر نیاز های مخاطب

 

 

چرا باید از نمایشگاه الکامپ ۹۸ دیدن کنید؟

به طور کلی نمایشگاه الکامپ یکی از موثرترین راه‌ها برای ایجاد و حفظ رابطه بین مشتری و ارائه دهنده است. این نمایشگاه محل عرضه‌ی محصولات جدید بوده و با مراجعه به آن، می‌توانید در کم‌ترین زمان با آخرین ابداعات آشنا شوید و اطلاعات خود را به روز کنید. این نمایشگاه نقطه‌ای مهم برای صنعت است و طیف عظیمی از فروشندگان و خریداران را به خود جلب می‌کند و رسانه‌های زیادی آن را پوشش می‌دهند.

در الکامپ ۹۸ می‌توانید اطلاعات گسترده‌ای درمورد محصولات و تامین کنندگان به دست آورید. این نمایشگاه منبعی غنی از ایده‌های نو است و به این ترتیب، نقشی حیاتی در برنامه‌ریزی استراتژیک کسب و کارها ایفا می‌کند. 

می‌توانید در مدت زمان خیلی کمی به بخشی بزرگ از بازار دسترسی پیدا کنید. چه به دنبال بهبود وجهه‌ی شرکت خود باشید، چه بخواهید دیدگاه بازار را تغییر دهید، می‌توانید در این نمایشگاه در عرض چند روز دستاوردهایی داشته باشید که شاید در حالت عادی چند ماه زمان ببرند.

 

نمایشگاه الکامپ یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های کاوش و ورود به بازارهای خارجی است.

از دیگر دلایل شرکت در این نمایشگاه می‌توان به این موارد اشاره کرد: برقراری روابط تجاری، حل کردن مشکلات، یافتن بازارهای جدید، گفتگو درمورد شرایط مختلف با مدیران شرکت‌ها، به دست آوردن دانش فناوری و رفع نیازهای تجاری در محیطی خنثی.

در این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی زیادی شرکت می‌کنند. کشورهای خارجی حاضر در این نمایشگاه عبارت‌اند از: چین، ژاپن، کره جنوبی، آلمان، تایوان، دانمارک، انگلیس، رومانی، ایرلند، فرانسه، مکزیک، سوئد، سوئیس، ویتنام، اسپانیا، هلند، روسیه، ایتالیا و ترکیه.

برای ثبت نام و حضور در این نمایشگاه به وبسایت http://iran-elecomp.com مراجعه کنید.

عکس میان صفحه از: ecomotive.ir

معرفی نمایشگاه: ویکیپدیا 

نویسنده: رضا سلطانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.