امضا تفاهم نامه بیمه ملت با اَپی اکو

1,815

بیمه خدمتی قدیمی که نظر می‌رسد مدتهاست در کشور ما راکد مانده و قصد نداشته با تکنولوژی‌های نوپا همگام شود، اما برخلاف تصور شرکت‌هایی هستند که تمام تمرکز و تلاش خود را بر پیشرفت بیمه با استفاده از تکنولوژی‎‌های مدرن مانند بیمه گذاری باز قرار داده‌اند، پیشرو این شرکت‌ها در ایران ملت تک(بیمه ملت) است که دیرزمانی است دارد برای پیشرفت بیمه گذاری باز تلاش می‌کند. بیایید با بیمه ملت بیشتر آشنا شویم و چه معرفی می‌تواند بهتر از تعریف یک شرکت از خودش باشد.

معرفی بیمه ملت

″شرکت بیمه ملت به عنوان اولین شرکت عرضه خدمات دیجیتال در حوزه بیمه در کشور، با استفاده از زیرساختهای فناوری اطلاعات خود همواره یکی از پیشگامان نوآوری و استفاده از تکنولوژی در صنعت بیمه بوده است. این شرکت در مسیر حرکت به سمت نوآوری و تحول محصولات و خدمات و با توجه به ظهور استارتاپ‌ها و اینشورتک‌ها در بازار بیمه، خدمات متنوعی را برای فعالین این حوزه در نظر گرفته است تا ضمن کمک به توسعه کسب و کار خود، بتوانند سبب رشد و توسعه صنعت بیمه شوند.″

اما مقصود از توضیح درمورد بیمه گذاری باز و شرکت‌های اینشورتک(هم وزن فینتک) مانند ملت تک آن است که یک خبر خوش به شما بدهیم و آن هم امضای تفاهم نامه اَپی اکو و ملت تک برای ارائه API از طریق بازار ای پی آی، اَپی اکو به سازمانها، استارت‌اپ‌ها برای ارائه بیمه حوادث انفرادی، بیمه بدنه، بیمه مسافرتی، بیمه شخص ثالث و حوادث راننده و انواع دیگر بیمه‌ها به صورت هوشمند می‌باشد. این قابلیت برای اولین بار در ایران به این صورت در اختیار مصرف‌کنندگان(شرکتها و استارت‌آپ‌ها) قرار می‌گیرد.  که شرکت‌ها فقط با استفاده از API  می‌توانند این قابلیت‌ها را به پلتفرم خود اضافه نمایند.

تفاهم نامه بیمه ملت با اَپی اکو

با توجه به این همکاری قرار است ملت تک از زیرساخت سوییچ و احراز هویت اَپی اکو  برای ارائه خدمات استفاده ‌می‌نماید، با این حال همکاری اَپی اکو و ملت تک به همینجا ختم نمی‌شود، این دو شرکت قرار است در بخش مارکتینگ این سرویس با هم همکاری نزدیک‌تری داشته باشند و مارکتینگ این سرویس که برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود برعهده اَپی اکو باشد.

مهندس عبادللهی بنیانگذار اَپی اکو درباره این همکاری می‌گویند:

همگام با موج اقتصاد API، در کنار بانک ها که با مفهوم Open Banking یا «بانکداری باز» به آن پرداخته اند، شرکت های بیمه هم با مفهوم مشابهی به نام Open Insurance در تلاش هستند تا در دنیای دیجیتالیِ آینده جایگاه خود را حفظ کنند. در ایران، برخی از شرکت های بیمه با آگاهی کامل از تغییرات و تحولات صنعت بیمه در حال پوست انداختن و زمینه سازی در جهت «تحول دیجیتالی» هستند. بیمه ملت یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه بوده و در تلاش است تا با همکاری های استراتژیک و استفاده از محصولات هوشمند و پیشرو، جایگاه خود را در صنعت بیمه ارتقاء دهد. ما در مجموعه apiEco از آغاز همکاری با بیمه ملت خرسندیم و آن را به فال نیک می گیریم.

شما هم اگر قصد دارید خدماتی از جنس بیمه به محصول خود اضافه کنید می‌توانید از API ملت تک که بر بازار API اَپی اکو قرار گرفته استفاده نمایید. با ما همراه باشید تا خبرهای خوش بیشتر از بیمه گذاری باز دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.