راهنمای استفاده از وب سرویس های رایگان

24,644
با توجه به درخواست بالای مشتریان اپی اکو تصمیم گرفتیم در این مقاله طریقه دریافت دسترسی(توکن) برای سرویس های رایگان بازار اپی اکو را توضیح دهیم.

به منظور دریافت خدمات رایگان اپی اکو باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ثبت نام در داشبورد

از طریق این لینک وارد داشبورد اپی اکو شوید و اقدام به ثبت نام کنید. در این مرحله لازم است تا حساب کاربری خود را از طریق ایمیل فعال کنید.

صفحه ثبت نام

۲- ایجاد اپلیکیشن

پس از ورود به حساب کاربری باید از بخش “افزودن اپلیکیشن” یک اپلیکیشن (با نام دلخواهتان) ایجاد کنید. این اپلیکیشن اختصاصی بوده و تمام فراخوانی های شما در این اپلیکیشن ثبت و نگهداری میشوند.

۳- دریافت توکن

پس از ایجاد اپلیکیشن میتوانید از بخش “امنیت” توکن دریافت کنید. این توکن به شما دسترسی نامحدود به API های رایگان بازار اپی اکو خواهد داد.

نکته: توکن را میتوانید حذف کنید و یا دوباره بسازید و حتی میتوانید برای کاربرد های مختلف توکن مجزا تعریف کنید.

۴- مستندات سرویس

در این مرحله با مراجعه به صفحه هر سرویس میتوانید مستندات و داکیومنت فنی  مورد نیاز برای پیاده سازی API در سایت یا اپلیکیشن موبایلی خودتان را مطالعه کنید.

از طریق سرچ میتوانید API های مورد نظرتان را پیدا کنید و از طریق توکنی که در اختیار دارید آنها را فراخوانی کنید.

۵- مشاهده آمار و آنالیز ها

در هر اپلیکیشن آمار استفاده تمام API های شما جمع آوری میشود. در این بخش میتوانید به صورت تفکیک شده یا تجمیعی نمودار استفاده خودتان را مشاهده کنید.

 

 

خوشحالیم که به اپی اکو، اولین بازار API ایرانی اعتماد دارید. اگر سوالی دارید از طریق گزینه چت در بخش پایین (سمت چپ) از پشتیبان های ما بپرسید.

3 نظرات
  1. رضا میرزایی می گوید

    با سلام من میخواستم نسخه تحت وب سروش را داشته باشم ولی گویا مورد شما چیز دیگری است که از آن اطلاع ندارم .لطفا به من اطلاعات بدهید تا با شما آشنا بشوم.

    1. مهرداد اشتری می گوید

      محصولات ما API ها هستند و ما کمک میکنیم محصولات نرم افزاری امکانات بیشتری داشته باشند. برای استفاده از نسخه وب سرویس به سایت اصلی پیام رسان سروش مراجعه کنید

  2. غزال می گوید

    سلام میخواستم بدونم نهایت امنیت web api از چه طریقی بر قرار میشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.