تجربیات شنیدنی «جک ما» موسس علی بابا

1,391

جک ما موسس علی بابا از تجارب خود برای ما می گوید…

خوش بیاموزیم…

شاید شما هم مثل جک ما نمی‌ دانید که در زندگی می خواهید چه کاری انجام دهید! در این ویدیو موسس سایت موفق علی بابا از تجارب خود برای ما می گوید…

شاید حتی تا چهل سالگی هم نمی دانید که چه کاری را دوست دارید تا انجامش دهید. شاید حتی به کاری که می توانیم انجام دهیم و در آن موفق باشیم، فکر هم نکرده ایم. همیشه همه رویاهای ما محقق نمی شوند.

اما مهم نیست، چون امروز را داریم و می توانیم فردا را بسازیم…

اولین باشیم، نه بهترین!!

فقط یک قهرمان المپیک وجود دارد. ممکن است آنقدر خوش شانس نباشیم که آن فرد ما باشیم. ولی می توانیم خاص باشیم و با چالش های زندگی خود مبارزه کنیم.

یادمان باشد که اولین نفری که مبارزه می کند، موفق خواهد بود.

دنیا پر از موقعیت های مختلف برای دست یافتن به موفقیت برای ماست!!!

هر چه بیشتر با چالش ها روبرو شویم، موقعیت های بزرگتری نصیب ما خواهد شد. و معنی این مواجهه با مشکلات، موفقیت های بزرگی است که در انتظار ما هستند.

به یاد داشته باشیم همانطور که قبلاً چالش هایی وجود داشته که افراد موفق آنها را شکست داده اند، امروز و فردا نیز چالش هایی وجود دارند که منتظر رویارویی با ما هستند.

بزرگترین دستاورد زندگی، “شادی” است. و برای شادی باید سلامت بود!!!!

ما نسل بشر، از ابتدای تولد تا لحظه مرگ خود، تنها به دنبال شادی هستیم. ولی لازمه شاد بودن، سالم بودن است. بزودی با پیشرفت های تکنولوژی، عمر بشر نیز افزوده خواهد شد. 

پس برای اینکه از این عمر بتوانیم زیاد استفاده کنیم و شاد باشیم، باید سالم زندگی کنیم.

 

جک ما موسس علی بابا کارآفرینی چینی. 

جک ما (به انگلیسی: Jack Ma) (زاده ۱۰ سپتامبر ۱۹۶۴) کارآفرین، صنعت‌گر و مدیر ارشد اجرایی چینی است، که در سال ۱۹۹۹ گروه علی‌بابا را تأسیس نمود.

وی به‌عنوان مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره گروه علی‌بابا فعالیت کرد.

 

تهیه شده توسط دپارتمان محتوای اپی اکو 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.