عوامل موثر در شکست و موفقیت استارتاپ ها

1,517

عوامل موثر در شکست و موفقیت استارتاپ ها

 

این ویدیوی آموزشی، یکی از بهترین کلیپ هایی است که می تواندشما را با مشکلات و عوامل موثر در موفقیت یک استارتاپ آشنا کند. این تحقیق با مطالعه کامل پرونده بیش از ۲۰۰ استارتاپ موفق و ناموفق صورت گرفته است. نتایج بدست آمده ار این مطالعه می تواند شما را نیز متعجب نماید. با دیدن این کلیپ نگاهی علمی تر به استارتاپ ها خواهید داشت. با ما همراه شوید…

استارتاپ ها، یکی از بهترین شکل های موجود شرکتی برای ایجاد تغییر در دنیا هستند. استارتاپ ها اغلب مجموعه ای از افراد با انگیزه را تشکیل می دهند که برای احقاق هدفی مشترک دوز همه جمع شده اند. اما دلیل موفقیت و یا پیروزی آنها در چیست؟

 

این تحقیق در میان بیش از ۲۰۰ شرکت برای بررسی شکست و موفقیت استارتاپ ها


پنج فاکتور اصلی در بررسی وضعیت استارتاپ ها وجود دارد:

۱- زمانبندی

در حقیقت مهمترین فاکتوری که در شکست و موفقیت استارتاپ ها بزرگ وجود داشته است، زمانبندی اجرای آن بوده است. بزرگترین و موفق ترین استارتاپ ها، شرکت هایی هستند که درست در زمانی وارد بازار شده اند که جامعه به آن نیاز داشته است. و به طور عکس بسیاری از استارتاپ هایی که ایده های خوبی داشتند، ولی در زمان خوبی ورود نکرده اند به راحتی شکست خورده اند. زمان مناسب یعنی زمانی که نیاز جامعه به این سرویس وجود داشته باشد و در عین حال امکانات بنیادی برای ارائه سرویس به کاربران نیز مهیا باشد.

 

۲- کار تیمی و عملکرد

در این مطالعه این فاکتور رتبه دوم در عوامل موفقیت را کسب نمود. عملکرد تیمی یعنی واکنش تیم در مواجهه با عکس العمل های مشتریان.

 

۳- ایده

در ابتدا اینطور به نظر می رسید که ایده همه چیز یک استارتاپ است. اما با گذشت زمان ثابت شد که این جمله، حقیقت ندارد.

 

۴- مدل کسب و کار

روشی که شرکت برای کسب موفقیت در بازار برای خود پیش بینی می کند.

 

۵- جذب سرمایه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.