نحوه ی دریافت وب سرویس های دولتی

1,506
همیشه زمانی که اسم‌ کارهای اداری و روند دریافت مجوز به گوش آدم می‌خورد، یک فرایند طولانی در ذهن نقش می‌بندد، که اگه خوش شانس باشیم، هفته‌ها و اگه نباشیم ماه‌ها طول میکشد. احتمالا با خواندن تیتر این مطلب از وبلاگ هم اولین چیزی که در ذهن شما نقش بسته طولانی بودن و وقت‌گیر بودن فرایند گرفتن دسترسی به وب سرویس‌های دولتیست. اما می‌خواهم این قول را به شما بدهم که این فرایند، به راحتی توسط کمک ما و با گذراندن چند مرحله توسط شما انجام می‌شود و می‌توانید زمان و هزینه خود را صرف توسعه نرم‌افزار یا رسیدن به دیگر بخش‌های پروژه و ایده خود نمایید.

با ما همراه باشید تا این مراحل را یکی یکی بررسی کنیم:

۱. ورود به سایت

مرحله اول ورود به سایت است که مشخصا زمانی که این مطلب را می‌خوانید یعنی به سایت ما سر زده‌اید. سپس جستجو و یافتن وب‌سرویس مورد نظر، برای مثال وب سرویس استعلام مرسولات پستی که با جستجوی نام وب‌سرویس به صفحه آن وارد خواهید شد و می‌توانید مشاهده نمایید که این وب‌سرویس در دسته وب‌سرویس‌های دولتی است. پس نیاز به انجام مراحل بعدی برای اخذ مجوز دسترسی به وب‌سرویس می‌باشد.

۲. ثبت درخواست

مرحل دوم در این بخش شما با کلیک بر روی گزینه درخواست اتصال، با فرمی روبرو خواهید شد که دارای سه بخش می‌باشد و شما موظف هستید هر سه بخش را با اطلاعات صحیح کامل نمایید. این سه بخش شامل( نام کامل درخواست دهنده، موبایل درخواست دهنده و ایمیل درخواست دهنده) می‌باشد که برای انجام مراحل بعدی و تماس ما با شما الزامی است.

۳. تایید و ثبت درخواست

مرحله سوم در این مرحله شما منتظر خواهید بود تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند و در ادامه راه اخذ مجوز وب‌سرویس دولتی شما را یاری نمایند. بخاطر داشته باشید که در تمام مراحل اخذ وب‌سرویس دولتی اَپی اکو درکنار شماست و سعی خواهد نمود روند دریافت مجوز شما به سرعت انجام شود.

۴. ارسال نامه

مرحله چهارم در این مرحله نیاز است که شما یک نامه شامل اطلاعات شرکت خود برای ما ارسال نمایید، در این بخش که مکمل مرحله سوم می‌باشد بنا بر نوع شرکت و نوع وب‌سرویس درخواستی همکاران ما در اَپی اکو اطلاعات مورد نیازی که در نامه باید به آن‌ها اشاره شود را در اختیارتان قرار می‌دهند و شما بعد از نوشتن، آن را برای ما ارسال می‌کنید.

۵. پیگیری نامه

مرحله پنجم در این مرحله ما نامه شما را بار دیگر برای تکمیل بودن تمام اطلاعات مورد نیاز بررسی خواهیم نمود. سپس آن را برای ارگان مربوط ارسال خواهیم کرد، در این بخش اَپی اکو نامه شما را پیگیری خواهد کرد و نیازی نیست که شما بخواهید زمان خود را به روش سنتی برای پیگیری درخواست خود بگذارید، پس با خیال راحت می‌توانید به توسعه و یا کارهای مهم‌تر شرکت خود بپردازید.

۶. دریافت مجوز

مرحله ششم در این مرحله ارگان مربوط درخواست شما را مورد بررسی قرار خواهد داد و اگر مجوز استفاده شما از وب‌سرویس را صادر نماید ما شما را مطلع خواهیم نمود و دسترسی به وب‌سرویس مورد نظر را به شما اعطا خواهیم نمود.

۷. ارسال داکیومنت فنی

مرحله هفتم در این بخش، ما داکیومنت و اسناد استفاده از وب‌سرویس را در اختیار شما قرار می‌دهیم و تیم فنی ما در تمام مراحل فنی درکنار شما و تیم‌تان خواهد بود و مطمئن خواهیم شد که دسترسی شما بدون مشکل به وب‌سرویس دولتی مورد نظرتان برقرار خواهد گشت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.