برترین وب سرویس های نرخ ارز و طلا

وب سرویس های نرخ ارز یکی از پرکاربردترین api هایی هستند که توسعه دهندگان امروزی از آن برای ساخت نرم افزارهای خود استفاده می کنند.

1,351

برترین وب سرویس های نرخ ارز

وب سرویس های نرخ ارز یکی دیگر از API های مهم می باشد. این روزها نرخ ارز های خارجی و دلار، مانند وضعیت آب و هوا، حکم یکی از دانستنی‌های اساسی در زندگی همه ما را پیدا کرده است. این موضوع هیچ ربطی به این که آیا در بازار طلا یا ارز فعالیت دارید یا نه، ندارد. 

از اینرو اپلیکیشن‌ها، کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی که در حوزه قیمت‌دهی ارزهای خارجی و طلا فعالیت می کنند بسیار پرمخاطب شده اند. 

اگر شما هم یک توسعه دهنده نرم افزار هستید و می‌خواهید یک نرم افزار مالی، بانکی، بورس، تجاری، خبری و یا هر برنامه جدید با یک ایده مبتکرانه طراحی کنید که در آن به قیمت روز و لحظه ای دلار یا طلا لحاظ نیاز دارید، مطمئنا یکی از وب سرویس های زیر برای کار شما مفید خواهد بود.

توصیه میکنیم برای یافتن ای پی آی مورد نظر خود، حتما سری به سایت اپی اکو بزنید و از API های تخصصی ارائه شده در این اپی مارکت استفاده کنید.

برخی از نمونه وب سرویس های نرخ ارز ارائه شده در این سایت عبارتند از:

وب سرویس استعلام نرخ ارز سانی وب (Sunnyweb API)

با استفاده از وب سرویس استعلام نرخ ارز سانی وب شما می توانید به آخرین نرخ‌های بازار ارز دسترسی یابید. اطلاعات و داده‌های این API از طریق ربات جمع‌آوری قیمت‌ها گردآوری و یه روز می‌شوند. ارسال درخواست‌ها به این وب سرور از طریق دستور GET صورت می‌گیرد. این وب سرویس تاکنون در برخی از برنامه‌های خبری، مالی و بانکی استفاده شده است.

وب سرویس نرخ لحظه ای ارز و طلا کارنسی جعفری (currency.jafari API)

API نرخ لحظه ای ارز و طلا کارنسی نیز یکی از وب سرویس های قیمت طلا و ارز است که در نرم افزارهای مختلفی استفاده شده است. با مراجعه به اپی اکو به راحتی به این API متصل خواهید شد.

وب سرویس نرخ ارز  (Nerkhe arz API)

ای پی آی نرخ، اولین API ارائه دهنده نرخ ارز، طلا و سکه است که در سایت‌ها  و اپلیکیشن‌های استعلام نرخ ارز، خبری و … از آن استفاده شده است. این API سرعت بالایی داشته و آپتایم آن ۹۹.۹۹% است.

ما را در اپی اکو دنبال کنید …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.