برترین وب سرویس های ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس های ارسال و دریافت پیامک یکی از پرکاربردترین API هایی هستند که توسعه دهندگان امروزی از آن برای ساخت نرم افزارهای خود استفاده می کنند.

1,391

برترین وب سرویس های ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس های پیامک ، یکی از API های مهم در سایت و خصوصا اپلیکیشن می باشد. از زمانی که استفاده از موبایل و تلفن همراه رایج شد، پیامک به عنوان یک عضو لاینفک و همراهی با وفا در کنار تکنولوژی موبایل‌ها به مردم معرفی گردید. این تکنولوژی قدیمی، جزو معدود تکنولوژی‌هایی بود که هیچگاه جایگاه خود را از دست نداد و هنوز هم به طور گسترده‌ای استفاده از آن رایج است. امروزه کاربران دولتی و خصوصی بسیاری را می‌بینید که از پیامک برای اطلاع رسانی‌های عمومی مانند ارسال پیام‌های تبریک یا تسلیت، اطلاع رسانی پیرامون مسائل حساس و مهم، ارسال قبوض و صورت حساب‌های مالی و بدهی‌های افراد، اطلاع از آخرین وضعیت و موقعیت فرد در یک پلتفرم مشخص، و نیز بسیاری از کاربردهای مهم دیگر از پیامک‌ها استفاده می‌کنند. علاوه بر این فروش پنل‌های پیامکی و تبلیغاتی نیز شاخه تجاری مهمی در این بازار و حوزه مارکتینگ شرکت‌ها به حساب می‌آیند.

 

موارد پرکاربرد وب سرویس های پیامک

اما در میان تحولات تکنولوژی، ظهور API ها نیز در این حوزه باعث بوجود آمدن تغییرات زیادی شد. بسیاری از برنامه نویسان، حالا با استفاده از همین وب سرویس‌ها، نرم افزارهای خلاقانه‌ای را برای کاربران خود ساخته اند. با توجه به دامنه وسیع استفاده از پیامک در برنامه‌ها و سایت‌های مختلف، ای پی آی های ارسال و دریافت پیام کوتاه نیز به یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین API های بازار تبدیل شده اند. امروزه از وب سرویس های ارسال و دریافت پیامک در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آموزشی، حسابداری و انبارداری، رصد کننده (monitoring)، امنیتی، فروشگاه‌های اینترنتی، تشخیص هویت کاربران، نظر سنجی، مسابقه، عضوگیری و مدیریت کاربران، پاسخگویی (مانند خدمات پس از فروش یا امور مشتریان)، سیستم‌های هوشمند و AI، چیپست‌ها و میکروکامپیوترهای نهفته در برخی از سیستم‌ها مانند سیستم‌های حضور و غیاب، دزدگیرها و… استفاده‌های فراوانی می‌شود.

اگر شما نیز به عنوان یک توسعه دهنده باهوش، به دنبال استفاده از بهترین وب سرویس های پیامک هستید، حتما به سایت اپی اکو مراجعه فرمایید و از تنوع API های موجود در این API مارکت استفاده نمایید. در اینجا به برخی از این وب سرویس ها اشاره نموده ایم:

وب سرویس پیامک کاوه نگار (Kavehnegar API)

وب سرویس پیام کوتاه کاوه نگار، تمام پلتفرم‌های نرم افزاری و سخت افزاری را ساپورت نموده و با معماری REST و SOAP به شما این امکان را می دهد که تنها با چند خط کد ساده در برنامه خود، پیامک ارسال و دریافت نمایید. از طریق این API برای کاربر امکان ارسال پیام صوتی و برقراری تماس اینترنتی نیز مهیا شده است. استفاده از این وب سرویس تا ۱۰,۰۰۰ ریال اعتبار رایگان خواهد بود. تاکنون توسعه دهندگان بسیاری از کاوه نگر در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی مانند اپ‌های احراز هویت، دریافت و ارسال پیامک (گروهی)، ارسال پیامک کنترل وضعیت (delivery)، ارسال پیام صوتی و … استفاده کرده اند.

وب سرویس ملی پیامک (Melipayamak API)

شما با استفاده از مستندات آنلاین وب سرویس ملی پیامک می‌توانید نرم افزار یا وب سایت خود را به سامانه ملی پیامک متصل کنید و در زمان‌های دلخواه اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیامک و پیام‌های صوتی خود نمایید. در سایت اپی اکو این ای پی آی، ۱۴ نمونه کد برای اتصال کاربران در زبان‌های برنامه نویسی مختلف ارائه شده است. این وب سرویس نیز می‌تواند دسترسی‌های بسیار زیادی که به کاربران خود ارائه دهد، و به همین دلیل هم توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید.

برترین وب سرویس های ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس اس ام اس (SMS.ir)

این API با استفاده از معماری RESTful، به کاربران امکان ارسال و دریافت SMS و پیامک انبوه را می‌دهد. توسعه دهندگان بسیاری از این ای پی آی، برای ارتباط با باشگاه مشتریان، ارسال  اس ام اس های سریع و احراز هویت و … در نرم افزارهای خود کمک گرفته اند. در هنگام استفاده از این ای پی آی، شما در علاوه بر آنکه هزینه‌ای بابت فعال سازی این وب سرویس پرداخت نخواهید کرد، از خدمات رایگان  وب سرویس پیامک در نرم افزار sms.ir (ایده پردازان) نیز بهره‌مند خواهید شد.

وب سرویس رایگان اس ام اس (RayganSMS API)

از وب سرویس رایگان اس ام اس برای تجهیز سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی به سیستم احراز هویت، ارسال پیامک و … استفاده شده است.

وب سرویس پیامک بیتل  (Bitel SMS API)

ای پی آی بیتل به نوعی یک وب سرویس حرفه‌ای ارسال پیامکهای گروهی است که کاملا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. ارائه دهندگان این ای پی آی علاوه بر فروش امکانات پیامکی، به مشتریان شماره اختصاصی نیز ارائه می‌نمایند.

ما را در اپی اکو دنبال کنید …

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.